"We cannot do great things on this Earth, only small things with great love." ...Mother Teresa

My amazing friends - Thanks, Takk, Gracias, Obrigado, Grazie, Multumesc, Merci, Danke, Dziękuję

Monday 21 March 2011

I'm back!

Hello, my dear friends:)

I was "out of order" for the last few weeks for several reasons. one of them is, my wife started a Norwegian language course, and I started to learn too, and I can tell you: I love it!
The teacher is a native Norwegian, and he is a fantasticly good teacher.

I hope in some weeks I can really communicate in norsk. :)


10 comments:

Sylvia K said...

It is wonderful to see you back, Robert!! You have been missed! How exciting to learn a new language! I've done it a couple of times and it was always a great adventure/experience. Hope you had a lovely weekend and have a wonderful week ahead!

Sylvia

Scott Law said...

Now that's a surprise. Are you planning to move to Norway next? I've heard that is one of the most difficult languages to learn so I wish you the best of luck. It's good to have you back.

Tania said...

Wow, imponerende Robert!:-) Skal dere flytte til Norge snart, hehe. Så godt å se deg tilbake, har savnet deg.

Du må ha lykke til videre med norskkurset, det går nok glatt til seier!

Klem fra Tania i Norge:-)

Gry said...

Wow! Imponerende!

Nice to see you back!

Dagrun said...

Jeg er imponert, Robert!
Velkommen tilbake til bloggverdenen!

Tone said...

Norsk:) Så flott, kjære deg ! Da velger jeg å skrive på norsk til deg siden du har gjort det hos meg:) Velkommen tilbake, du har vært savnet....
Klem fra Tone :)

Ruth Bernssen Bø said...

Så bra! jeg håper du kan skrive norsk om ikke så altfor lenge.
Ha en fin dag.
Hilsen Ruth fra Norge

Olavs Blogg said...

Artig at dere lærer norsk. Skal dere til Norge snart kanskje? Her var det en masse kjempeflotte bilder. Har ikke rukket å se over alle, men en del nedover i bloggen din har jeg sett. Veldig bra. Har lagt deg til min lesergruppe, så jeg titter innom i ny og ned. Ha det godt framover.

VALKYRIEN said...

Jeg er så imponert Robert - over deg og din kone! Neste skritt er en tur til Norge da?? Viser dere gjerne rundt i Oslo i såfall!

Godt å ha deg tilbake i bloggverdenen i all fall!
Klem fra Oslo!

Berit said...

Not the easiest language to learn, but keep up the good work:)
Greetings from Norway,
Berit.

Related Posts with Thumbnails